lørdag 18. juli 2009

en asosial lørdag

Nok en gang har jeg tilbrakt deler av lørdagen på maxi, noe som egentlig ikke er så mye vits i og med at jeg MÅ spare penger nå. Men idag var jeg egentlig ganske flink når det kommer til pengebruken i og med at jeg bare kjøpte to ting.

Da jeg gikk rundt i matbutikken fikk jeg bittelitt lyst på potetgull. Jeg har ikke spist det sånn ordentlig på flere uker, så da kjøpte jeg en pose. Men nå når jeg har kommet hjem har jeg plutselig ikke så veldig lyst på det lenger.

Har akkurat spist den suppa, og den var faktisk veldig god :) Har aldri prøvd noen sånn ferdigsuppe før, og jeg er heller ikke sånn veldig glad i supper, men den der var virkelig god.

Ikveld har jeg planer om å være en asosial, suppekoser som sikkert ender opp med å se på filmer, men av og til liker jeg det sånn :)

Toodles!

Ingen kommentarer: