torsdag 23. juli 2009

Nasty

Idag var min siste dag på den ene jobben, så imorra er det opp å stå klokka 6 for så å komme halvdød dit til klokka 7. Jeg gruer meg rett og slett :(


Egentlig så var det bittelitt trist å slutte på den andre jobben. Annet enn vaskinga, var stortsett alt tipptopp, og jeg hadde så absolutt ikke noe imot verken deilig mat, snasne bilmekanikere og koselige folk generelt.. meen, imorra blir det da isteden sjuke folk, kollegaer som jeg føler meg som en svart sau i blandt og masse masse mat som kastes og gjør meg kvalm.. meeen, fremdeles er motivasjonen penger penger penger.

På jobben idag endte det med at jeg fikk et stort nasty brannsår på armen.. vel, kanskje ikke så altfor stort, men stort nok til å synes det er nasty. Jeg lagde nemlig varm mat helt alene (det er nemlig varmmat hver torsdag, og forrige torsdag jeg var der var det jeg på opplæring), og meg og en stekeovn kommer ikke alltid godt overens.. ihvertfall ikke når man i tillegg er litt småstressa, og vil hjem.

Idag har forresten var alles kjære Daniel Radcliffe bursdag og blir hele 20 år :D Hurra for han!

hejdå!

Ingen kommentarer: