tirsdag 21. juli 2009

do you want to go to the seaside?

Nok en dag på jobben er overstått, og jeg har også vært en tur hos mormor sammen med mamma. Jeg var sjåfør, og tiltross for mamma sin overnervøse holdning til å la meg kjøre, kom vi helt fram uten kræsj.

Nå sitter jeg nok en gang på rommet mitt og hører på musikk, mens jeg kan høre foreldra mine diskutere hvor de skal dra hen på sydentur. Hvorfor skal de bli så sinnsykt reiselystne når jeg forvinner fra heimen da? meeen, når jeg tenker meg om, så ville jeg ikke blitt med de uansett om jeg hadde blitt i Hamar eller ikke. Altså, jeg er jo trossalt 19 år, og etter mine siste turer ut av landet, har jeg funnet ut at det uansett er mye morsommere å reise med venner :)

sist de, og jeg, var i syden er 10 år siden, og jeg kan ikke noe for det, men at de plutselig vil stikke av til syden igjen, får meg til å tenke på pensjonistturer av en eller annen grunn... men huff da, foreldra mine er ikke så gamle altså.

meen, jeg gleder meg til neste år jeg for da blir det shanglabanglaboom med Lise nedi sør et sted :D

Ingen kommentarer: