mandag 11. mai 2009

You have a face for the RADIO ♫

Dagens 2. og 3. russeknute skal foregå i en rundkjøring i kveld. Der skal nemlig jeg, Sigrid og Guro sove, mens vi forhåpentligvis får noen tut fra forbipasserende biler, så vi kan skåle ;) Det blir gøy, og jeg gleder meg faktisk litt. Tror ikke jeg kommer til å være helt opplagt imorra, men vi får se hvordan det går... :p

I det siste har jeg sjekka ut radiokanaler på nettet. Som jeg før har nevnt, så er radioen min tilbakestående, så isteden for å få masse støy ut sammen med musikken, så er det mye flottere å høre det på nettet :) Jeg må innrømme at P3 har blitt bedre den siste tida, da kanalen faktisk spiller noe musikk jeg liker, men den kan ikke sammenlignes med verken BBC Radio 1 eller NME radio. Nydelig britisk indie musikk ++, men ikke nok med det: britiske programledere! :D

Jeg skulle virkelig ønske at det fantes radiokanaler i Norge som spilte hver sin musikksjanger :) Da hadde jeg blitt glad da!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Jaa, jeg vil også ha radiokanaler med hver sin sjanger i Norge. Det hadde vært knall!
Det er forresten fort å glemme radioen på last.fm, men den er genial! Så lett å oppdage ny musikk, høre på lignende artister og sjangere. :D Nå må man subscribe for å bruke den da, men det er ikke dyrt. =)