tirsdag 12. mai 2009

Who wants to sleep in a city that never wakes up? ♫

Natt til idag sov da jeg, Sigrid og Guro i en rundkjøring like ved skolen, og i løpet av kvelden kom også Camilla og joina oss :) Først ble det "En tut - en skål" og etterhvert krøp vi ned i hver vår sovepose under åpen himmel og tilslutt sovna vi. Det var egentlig ganske festlig å våkne opp idag tidlig, da det var full trafikk rundt og mange som tuta og vinka og greier! Da var vi koselige morgenmennesker og vinka tilbake til både stressa lærere på vei til skolen, skolebusser og ellers vanlige stressa folk på vei til jobb/skole. Det så nesten ut som en del av dem skvatt da dem kom rundt rundkjøringa og så noen russemorgentryner ;P

Heldigvis begynte jeg ikke på skolen før klokka 10 (og det var vel egentlig derfor jeg valgte natt til en tirsdag også), så rundt 8 fikk jeg pakka sammen, og siden trafikken hadde roet seg bittelitt ned også, løpt ut av rundkjøringa for så å dra hjem en tur. Da var det virkelig godt med en dusj, for man føler seg rett og slett ikke helt fræsh etter å ha ligget mosa nedi i en sovepose i en rundkjøring en natt... Men selvom jeg følte meg overraskende uthvilt i dag tidlig, så varte ikke det så lenge. Iløpet av de to siste timene var jeg nær ved å sovne på skolen, og det funka dårlig siden jeg skulle rett på kjøretime etter skolen :p

Igår kveld møtte vi forresten på et pinnsvin som var ute på "løpetur" borti veien, mens idag tidlig hadde Sigrid en most meitemark under soveposen sin... koselig.

Men nok om det. Det var en koselig russeknute, så nå skal jeg putte en spiker i lua mi :)

Ingen kommentarer: