fredag 29. mai 2009

Små apemenn : ]

Ja nå er det egentlig sånn at jeg burde sove godt under dyna mi akkurat nå, men sånn har det altså ikke blitt.

Jeg sitter nemlig og skribler ned de siste ordene jeg trenger å ha med på religioninnleveringa til imorra, samtidig som jeg suller rundt på random sider på nettet. og jammen meg kom jeg ikke over denne artikkelen her. Nå er det nemlig noen geniale japanske dudemennforskere som har genmodifisert noen aper, slik at de lyser grønt når de får lys på seg. Selv er jeg ikke helt for det med genmodifiserig, og hvertfall ikke når det ikke har noen hensikt (altså, grønt lys er kult det altså, men hva er nytten med det?), men jeg må ihvertfall innrømme at de små skapningene var ganske så søte:




Hadde det ikke vært koselig å møte på noen sånne kanskje? rett og slett kule var de!

1 kommentar:

Lise sa...

morratryner! haha