fredag 29. mai 2009

langhelg.. snasne greier altså :)

Jeg har denne uka hatt en av mine mest usunne uker på lenge. Det er egentlig ikke noen spesiell grunn til det, men jeg har bare hatt et ekstremt godterisug denne uka.. Eller, altså.. jeg var jo i Sverige på lørdag, så det er vel egentlig en stor årsak... + at jeg har hatt to eksamener, og når man har eksamen er det en god grunn til å ha med seg noen godsaker og knaske på underveis.

I dag skal jeg til Lise, og jeg tviler på at det blir en så mye sunnere tilværelse der. Lise er nemlig avhengig av potetgull. (å ja Lise, det måtte komme ut i offentligheten en gang :p)

Nå sitter jeg og spiser rista polarbrød, og det er retten og sletten heilt nydeleg! Noe som ikke var så nydeleg var da det kom en edderkopp traskende over kjøkkenbenken.. man kan vel si det ikke gikk helt dens vei etter det, da det ble litt aktiv dødshjelp fra min side. Men altså, han hadde jo ikke trengt å komme akkurat når jeg sto og lagde meg mat!
Idag på skolen i spansken, så vi resten av skrekkfilmen The Orphanage, eller El Orfanato som den heter på originalspråket, og jeg ble jammen meg litt skjelven i buksebeina til tider. Men den var bra :)

Men hvis jeg skriver mer nå, sliter jeg litt, for nå må jeg begynne å pakke, og det kan jo ta sin tid..

Cheers!

og ha en finfin pinsehelg! ;)

2 kommentarer:

Ragnhild Regnbue sa...

Oh, den filmen er type verdens beste! Små unger, OMG, jeg dør! spanske skrekkfilmer <3

Forøvrig er jeg litt sinna på deg når det kommer til den edderkoppen, men vi får ta den diskusjonen i morgen (juhu!)

Ragnhild Regnbue sa...

Pfff. Dårlig unnskyldning kaller man det! Du slipper litt unna siden dette er et unntakstilfelle, men likevel, du kunne ha sagt det til den bare! :P