mandag 4. mai 2009

Når jeg kjeder meg....

....ender jeg som regel opp med å gjøre ting som får tida til å fly, men som virkelig ikke er nyttige..
Jeg kom akkurat over et slags spill som jeg følte for å nevne her. Det er sjelden jeg ender opp med å spille spill på dataen når jeg kjeder meg, men det hender da visst noen ganger det også.

Denne gangen kom jeg da altså over dette HER. Ganske festlig om du spør meg, og det er en såkalt ånd som er tankeleser og gjetter hvilken kjent person/sanger/tegneseriefiger og lignende du tenker på, utifra spørsmål du svarer på. Det er nesten litt snodig, for 99% (hehe, nå høres det ut som jeg har spilt grusomt mye, men det har jeg altså ikke) av de gangene jeg har prøvd så har den ånden hatt riktig.. Men uansett, prøv ;) Hvis du kjeder deg like mye som jeg gjør noen ganger mener jeg! :)

1 kommentar:

Lise sa...

Du må virkelig ha kjedet deg!