søndag 3. mai 2009

Chickelacke chickelacke Show Show Show

Jeg lever, men det er bare så vidt. Altså, jeg er utslitt etter en helg på Russeland på Lillehammer. Men gøy har det vært altså! :)

Med det samme jeg satte meg inn i bilen da mamma henta meg, duppa jeg av, og ikke nok med det så skulle jeg visst til onkern min som har bursdag idag. Dit kom visst nesten hele slekta, og jeg kan ikke si jeg følte meg helt fræsh mens jeg satt der og drakk vann.

Det har vært en lang helg.. Etter å ha hatt heldag spansk på onsdag har jeg hatt fri, men samtidig føler jeg at jeg virkelig trenger lenger tid på å hvile ut. På fredag dro jeg da til Lillehammer, og det endte med at jeg sov i telt med 3 andre. Koselig var det altså, og vi fikk tilogmed to fotendenbuddies iløpet av natta, natt til idag :p

Møtte utrolig mange festlige folk, og bussene der var helt sjuke! skjønner ikke at det er mulig å gidde å bruke så mye penger på russetida, men anleggene der var jo bra så det ble jo naturlig nok bra for all russen å danse til også. Alle musklene i kroppen min er stive og tærne mine er helt mosa, etter å ha stått og hoppa opp og ned og vræla til både Cascada og DDE.. åjaddah, allsangfaktor på høyt nivå :p

Idag har jeg følt meg helt tilbakestående og groggy og det endte med at jeg tok meg en liten lur... men det skal virkelig bli godt å sove i min egen seng i natt, etter å ha levd ganske primitivt de siste to døgnene.

Etter at DDE og Erik og Kriss hadde spilt på fredag, var det autograftid... dvs, jeg, de jeg bor i telt med, og noen få andre som ville ta russeknuta og få autografen til Bjarne Brøndbo stod der og vræla, og jeg endte opp med både den, autografene til Erik og Kriss, og resten av cognac'en til Erik! :) koselig altså.

Fikk desverre ikke tatt noen bilder i helga, siden kameraet mitt bestemte seg for å ikke godta mine nyopplada batterier.. jeg får noja av det kameraet noen ganger altså!

men nå er det nok på tide at jeg legger meg, hvis ikke så våkner ikke jeg imorra....

tuddelidu!

Ingen kommentarer: