lørdag 4. april 2009

FERIIIIE :D

De siste dagene har det ikke skjedd så altfor mye. Var siste skoledag igår før påskeferien, så nå er jeg ganske happy clappy og snart klar for London på mandag! :D

På onsdag hadde jeg fri og noe av det jeg endte opp med var å svi en bulk oppe på tven min... (Jeg skulle bare prøve ut litt røkelse jeg x)) heldigvis har jeg en sånn pynteting jeg kan dekke over med :p

På torsdag greide mamma å glemme å kjøpe inn noe middagsmat, så da angrep vi noen krigsrasjonsposer som pappa har fått fra NATO eller noe for kjempelenge siden da han var i militæret.. hehe. De varer jo i evigheter og det er utrolig hvor mye mat man kan få plass til i noen småpakker.
Kan ikke akkurat kalle noe av det veldig sunt, siden det var beregna på soldater ute i krig som trengte MASSE energi, men det var faktisk en mindre feit Chili Con Carne der som jeg forsynte meg med. Uten carne (kjøtt) da men <_<

Nå sitter jeg og traller til Arctic Monkeys, mens jeg skriver brev. Brevskriving er koselig altså :)

Ingen kommentarer: