onsdag 18. mars 2009

mi sueño extraño :)

I natt hadde jeg en snodig drøm. Jeg dro visst på tur/retur Budapest klokka 4 om natta for å kjøpe brød.. Eller rettere sagt det var det som var åpent da vi var der så jeg om mamma var på et marked med helt nystekt brød og endte opp med å kjøpe sjokoladebrød :D plutselig møtte vi Lise og faren hennes i køa.. Også ble jeg tilbudt å sitte på med en fyr jeg tydeligvis kjenner (men som jeg aldri hadde møtt før), men han hadde ikke lappen eller bil så da ble jo det litt vanskelig.. Når jeg kom hjem var jeg på do som var et stort vaskerom, og utafor der sto hele slekta, for da var det visst slektsstevne...

Idag har jeg fri fra skolen, og typisk nok våkna jeg senere enn jeg hadde planer om.. altså senere enn hva alarmen min hadde fått streng beskjed om å vekke meg på... men det funka visst like dårlig som det alltid gjør.. Jeg er og blir altfor glad i puta mi om morran til og forlate den sånn helt plutselig :D

Ingen kommentarer: