torsdag 19. mars 2009

Akkurat nå er jeg en liten tur hjemme, altså snart stikker jeg igjen, men jeg har nemlig hatt fri andre time idag :) Siden våren endelig begynner å komme til syne, med bare veier og sol, så går det jo veldig fint å sykle fram og tilbake fra skolen, så det er nettopp derfor jeg er hjemme en liten svipptur. Men siden jeg også er hjemme da, så må jeg jo gjøre noe nyttig.. vel, altså prøve å gjøre noe nyttig... Så det nyttige jeg endte opp med å gjøre er faktisk skolerelatert, nemlig skrive rapport fra da jeg var i Budapest.. jauhauhau.. det gikk jo greit det etter ca 10 minutter da jeg bestemte meg for å lage en slags collage på veggen min isteden.. Har fått rydda litt på veggen, og da må jo selvfølgelig den veggplassen fylles ;) Vet nå ikke helt hvor vellykka det kommer til å bli da mine kreative evner er ikke-eksisterende, men det er jo ihvertfall flott med litt forandring på en oransje vegg :D

Men da stikker jeg, må spise litt også før jeg sykler i vei tilbake :)

Ingen kommentarer: