søndag 8. februar 2009

Jau, i forrige innlegg var forsåvidt et lite klageinnlegg. Jeg ble rett og slett sur på all snøen, og det har jammen meg ikke gjort noe anna de siste 2 døgna enn å snø :/

Grunnen til at jeg var hos Lise, var at hu blir 19 år idag (så GRATULERER LISE!:D)) så da ble det feira på fredag sammen med mange av venna hennes. Det var kostymeparty, og som jeg plapra om her om dagen, endte jeg opp med å være katt. (Jeg legger ut bilder i neste innlegg av hvordan jeg endte opp med å bli seendes ut, siden jeg ikke har fått putta bildene inn på dataen enda.) Det var ihvertfall utrolig koselig og lykkelighet oppsto! :D

Jeg tror jeg fikk et lite katteinnstinkt den kvelden, da jeg av en eller anna merkelig grunn sovna under en skrivepult. Men sånn kan det gå gitt :)

Dagen etterpå ble litt dagen-derpå festligheter, siden vi var hele 9 stk som overnattet og godteri var så og si spredt utover alt :D

Ingen kommentarer: