tirsdag 3. februar 2009

Ubesluttsom :(

Skumle greier. Det med å vente på svar fra folkehøgskoler tenkte jeg kom til å bli skummelt. Men nå har jeg visst fått svar fra 3 av de 4 jeg har søkt på, og jammen meg kom jeg inn på alle 3. Den siste trenger jeg ikke å bry meg om engang, da det var tredjevalget mitt. Men det som gjenstår nå da, er at to av de tre ligger på delt første plass. Det irriterer meg noe helt ekstremt, for den første jeg så på har jeg hatt lyst til å gå på i snart 2 år, men nå rett før jeg skulle søke ble jeg skikkelig ubesluttsom. Jeg hater ubesluttsomheten min :(

(har visst babla om det her i et tidligere innlegg)

Jeg står nå altså overfor et luksusvalg, da jeg kan velge og vrake mellom begge to. Egentlig så er det det samme hvilken jeg går på, for jeg er sikker på at jeg kommer til å ha et heidundrandes år uansett, men samtidig så blir det litt sånn "hva om jeg går på den?" "hva går jeg da glipp av på den andre?"

Nei, det skal ikke være lett.
Rett og slett!

2 kommentarer:

SARA sa...

Yeeah, BRA MARIT!!:D Trekk lapp om hvem av dom du skal velge :-)

Anonym sa...

Det var faktisk det mest normale jeg hadde! :D