mandag 19. januar 2009

Next year I'll be... ?

Nå er jeg litt frustrert. Helt merkelig å tenke på egentlig, fordi jeg har vært fast bestemt på hvor jeg vil neste år med tanke på folkehøgskole men nå er jeg altså usikker. Eller, jeg vet jeg skal på folkehøgskole, men nå som jeg faktisk må søke om plass er jeg usikker på hvilken. Det som irriterer meg mest da, er at jeg har vært helt sikker på at jeg vil på Fana folkehøgskole i snart 2 år nå. Jeg begynte å glede meg allerede da til jeg var ferdig på videregående, og hadde ihvertfall det første året planlagt.

egentlig så er jo ikke det her et stort problem for jeg skal jo søke på begge, men jeg har hele tida bare hatt ett førsteønske :) Men denne frustrasjonen går både litt opp og ned egentlig, så vi får se hvor jeg havner hen.. Hvis jeg i det hele tatt kommer inn på en folkehøgskole xD

Ingen kommentarer: