lørdag 17. januar 2009

Idag da jeg skulle på maxi skulle jeg sykle. Lite tenkte jeg på at det hadde snødd en del ute, og at det var perfekt sparkføre. Jeg var allerede halvveis da jeg begynte å angre på at jeg ikke tok sparken isteden for, og følte meg passe dum da jeg delvis sykla/delvis trilla sykkelen nedover en bakke, med mange biler kjørende forbi. Men jeg kom meg da ihvertfall både fram og tilbake uten og tryne, men det ble en del snåle slæddinger da(?) :p


Ellers så greide jeg å svi av noen penger nok en gang. Og denne gangen tenkte jeg at jeg skulle ta bildet av det og legge det ut her.. ;)
Så dette endte da jeg opp med:
Svart waist skjørt og blå oversized cardigan :)
+ noe undertøy :)
Hadde gavekort fra jul, så endte også opp med filmene Sweeney Todd
og Into The Wild :D

Ingen kommentarer: