mandag 15. desember 2008

Teite pappesker

Idag har det vært en lang dag. Etter å ha sett på den lite interessante filmen Sofies Verden, dro jeg, Guro og Sigrid ned til byen for å ordne boden vår til julemarkedet. Jeg frøs allerede på veien ned til byen, for lite visste jeg om at jeg skulle vandre rundt i mange timer :/På vei til byen "plukka" vi litt granbar for å pynte i boden, så da vi kom fram hadde jeg fått ganske så god kontakt med haugen med granbar som likte å sette seg fast i håret mitt. Når jeg vandra der med den haugen, fikk det meg egentlig til å tenke litt på reisen til julestjernen da den gamle konen går rundt med fuglenek. Nå var jo ikke dette fuglenek, og jeg var heller ingen gammel kone, men alikevel :) Boden ble da ihvertfall ferdig, og ca klokka 5 skulle jeg og Guro på dugnad for å jobbe og tjene penger til skoleturen vi skal på i februar. Etter å ha gått både opp og ned og inn og ut av trapper, heiser, dører og en lastebil med både store potteplanter og titalls pappesker, fikk vi boller og brus :)


Og det var egentlig det.

Ingen kommentarer: