tirsdag 16. desember 2008

Idag har det vært en lang og kald dag nede i byen. Har akkurat kommet hjem etter å ha stått rett opp og ned i sånn ca 5 timer, og det var rett og slett en ganske så kald og bittelitt kjedelig opplevelse.. Spesielt når masse av snøen har smelta og vannet bestemte seg for å suge seg inn i mine sko :( Også var det jammen meg ikke så mange mennesker ute på vandretur heller.


Skoledagen ellers har da vært ganske så grei. Nå begynner jeg virkelig å glede meg til juleferien, men jeg mangler fremdeles å komme i skikkelig julestemning. Jeg blir rett og slett litt trist hvis ikke det skjer. Nå har jeg egentlig bare lyst til å krølle meg sammen under et varmt og godt pledd og se på en film. Noe som er enda bedre er at jeg har fri imorra, selvom jeg også må stå to timer og fryse litt mer på tærne ved denna boden vår.

menmen. sånn kan det gå.


Jeg har forresten funnet ut at denne kjeksen her er veldig god:

Ingen kommentarer: