lørdag 1. november 2008

FATSO

Idag er den store kinodagen. Det måtte jo jeg benytte meg av, for jeg syns det er utrolig dyrt å vanligvis betale 80kroner for å se en film. Men nå som det bare var 40kroner tok jeg og Sigrid da turen for å se den norske filmen Fatso. Det kunne jo bli spennende, siden den er norsk og greier. Den viste seg å være litt snodig, men bra til å være norsk :)



Når vi først var i byen måtte vi jo ta en vandrings i gågata, og typisk nok endte jeg opp med å kjøpe meg litt klær :) Jeg begynner virkelig å få problemer med å få plassert alt i skapet mitt. Det jeg da endte opp med å kjøpe var:

3 gensere, 1 kjole og et skjørt :)


Det er utrolig kaldt ute, noe jeg misliker sterkt. Idag var det nesten -10C ute, og da kan du tro jeg frøs ganske så mykkje på vei til byen :S










Akkurat nå har hodet mitt tetta seg. Og jeg som trodde den teite antibiotika kuren skulle hjelpe, men neida. Ikveld er planene å ta en tur på byen, men akkurat nå er jeg litt småskeptisk. Jeg vil virkelig ut, men jeg fryser nesten stumpen min av bare ved å tenke på å gå ut i kulda, og at hodet mitt som sagt har tetta seg. Men vi får se hva jeg ender opp med å gjøre :)

Ingen kommentarer: