onsdag 22. oktober 2008

pilleinnlegg



Nå har jeg akkurat tatt en slurk med hostesaft. Så nå tror jeg at jeg har promille. Vel, vet ikke om det faktisk ville vist seg i en promillekontroll, men jeg har ihvertfall ikke lov til å kjøre noe motorisert noe så lenge jeg drikker hostesaft. Det står det nemlig på den store stygge hostesaftflaska. Men det er kanskje like greit i og med at scootern min har gått i koma for vinteren uansett.

Innholdet oppi her skal altså smake fersken/mentol eller noe. Høres godt ut? nææh, er ikke så sikker på det altså.
Men nå kan jeg heller ikke si helt selv om jeg faktisk smaker noe da.







Og her har vi de store, stygge, kvalmende kapslene :(

1 kommentar:

SARA sa...

Vet ikke helt jeg, sånn egentlig.. Sjukt var det uansett :p

Ja skjønner.. Synes alle sammen bare kunne ha droppa skolen, fått tak i penger og blitt med.. DET hadde var gjøy deeet :D