onsdag 27. august 2008

Å jogge er herlig! :D

Nå har jeg akkurat tatt en dusj etter å ha vært ute å jogga.. Og vet du hva? Å jogge er bare helt herlig noen ganger! :D Og det kommer fra meg som har kondis lik -745376, og for et år sida mente at å jogge var noe av det verste som var.... Men selvfølgelig liker jeg best følelsen etter at man har jogga ferdig.. For det er jo ikke direkte morsomt å jogge, sånn egentlig..

Uansett, jeg har lagd meg et mål for i høst.. og det publiserer jeg ut her, så da bare må jeg prøve å få gjort det..

Jeg skal da altså prøve å jogge 3km minst 3 ganger i uka, HVER uke... oioi, lurer på om jeg greier det jeg.. Vi får se.. Men jeg har lyst på bedre kondis, for den er ganske så tragisk for å si det sånn...

Wish me luck ;P

1 kommentar:

Yvonne Lise sa...

Nå MÅ du nok nesten bare gjøre det;) Intet er som å ta seg en god dusj etter trening, og tenke at du faktisk hat giddet å trene! :)
Fin blogg:)