lørdag 26. juli 2008

Sjukehuskorridorene er litt skumle

Idag gikk jeg meg vill på sjukehuset. Det var nesten litt skummelt. Jeg visste faktisk ikke at sjukehuset var stort. Jeg skulle da altså bevege meg fra en avdeling til en annen en, og fikk "veibeskrivelse" og greier, men greide likevel å gå meg bort. Greia er da skjønner du, at på sjukehuset er det utrolig mange heiser. Og da kan det jo være lurt å finne riktig heis.. Så langt kom jeg, helt til jeg gikk meg bort i en korridor. Korridoren var ganske øde så jeg fikk ikke spurt noen om hjelp, så der gikk jeg da, med en stor kjele som skulle fylles med grøt. Den ble ikke fyllt med grøt på en god stund for å si det sånn, for borte var jeg, og der grøten skulle var det kø for å få den så langt ikke eksisterende grøten. Da plutselig kom jeg tilbake til heisen igjen, og jeg tror jeg hadde gått i en slags ring. Etter litt mer vandring kom jeg til en annen heis. Så hvorfor ikke prøve ut den? xD Da endte jeg opp på en annen avdeling hvor jeg fikk spurt noen om veien, men hu som jobba der visste ikke helt veien hu eller, annet enn at det lå på andre siden av bygget... koselig... Men til slutt var jeg på riktig spor, men det ble litt mange korridorer for meg, så jeg måtte spørre om veien på nytt. Så da bomba jeg like godt på en ganske så snasen lege som fortalte meg akkurat hvor jeg skulle gå.. lucky me :)

Så da ble grøtkøa fornøyd, og hu jeg jobba med, lurte virkelig på hvor jeg hadde havna hen... ja, vel, det kan man jo egentlig lure litt på for ikke vet jeg :D

Ingen kommentarer: