søndag 8. juni 2008

Jauda. Dagen i går var en flott dag. Jeg våkna, gjorde ingenting, før jeg bestemte meg for å sole meg litt. Så da ble det gjort. Utrolig varmt ute nå assa, så å ligge i sola i rundt en time kan nesten være uutholdelig.. Men jeg skal ikke klage :D


Etter et par timer, uten å ha gjort noe spesielt, vandra jeg til Silje hvor vi skulle fikse oss og sånn til bursdagsfesten til Bjørg. Så da ble det også gjort. Etter vorspiel og greier gikk turen til byen. Jeg og Silje vandra skikkelig fort, og plutselig var vi i byen, hvor det selvfølgelig var ganske så mange andre folk også.

Turen gikk inn på Traktørn hvor vi dansa til vi fikk helt kramper.. men det var veldig gøy :D

Så innen jeg var hjemme igjen var det overraskende lyst ute, og jeg hadde gnagsår under beinet. au

Ingen kommentarer: