søndag 8. juni 2008

Grilling på stranda :)

Idag har det egentlig ikke skjedd så mye. Jeg greide faktisk å våkne helt av meg selv klokka halv 11, til tross for å ha sovet bare noen få timer. Jeg solte meg litt, men det var liksom ikke så bra vær idag som det har vært i det siste. Senere på dagen dro jeg ned på stranda for å grille med noen venner, og det var ganske så koselig skal jeg si deg :) Vi grilla, spilte kubbespill, og tusla i vannkanten/bada... Det var kjempeamange mygg der, så nå klør jeg rett og slett over alt, takket være de blodsugende små jævlene xD og det like me no ikkje!







Sånn så da grillen ut:) eller den ene av de to vi hadde. Den bøyde pølsa er min...! HAHA :D









Det var så koselig nede ved stranda :D
På vei hjem igjen, halvveis klissbløt etter å ha hoppa rundt på en oversvømt brygge, holdt jeg nesten på å blåse av scooteren min. Det var nesten litt skummelt.. og der det var motvind gikk det jo forståelig nok mye saktere.. Og jeg skjønner egentlig ikke at scootern min greier å gå så mye saktere enn det den gjør jeg... :s

Ingen kommentarer: