fredag 13. juni 2008

Calzone :)

Nå er jeg ganske så sulten, så da er det bare å vente på at calzonen min blir ferdig inne i ovnen. Istad tok jeg oppvasken fra igår etter å ha lagd brownies med Silje og Sigrid, og jeg liker rett og slett ikke å ta oppvasken :/ Men det måtte gjøres. Nå snart skal jeg til byen med Silje og Sigrid, og i dag er det "natt" åpent rundt om i Hamar. Det vil si at butikkene er åpne til klokka 12, og at det er litt liv i byen, tiltross for det litt triste været. Jeg håper ihvertfall det. Men det blir nok så bra så :)

Jeg gleder meg, og håper det er noen festlige ting på salg. Jeg liker salg.

Men nå tror jeg at jeg hører et lite pip fra oven, altså ovnen oppe, og da er det bare å gå å redde calzonen min ut fra ovnen :) Nam

Åja, idag er det fredag den 13...

Ha en flott kveld.

Ingen kommentarer: