tirsdag 29. april 2008

Hvor viktig er en KOSELIG kopp?

For nå sitter jeg nemlig å drikker te, og da synes jeg det egentlig er litt viktig å ha en koselig kopp :) Betegnelsen koselig kan man egentlig tolke som man vil, men for meg kan koselig være litt forskjellig. Som nå har jeg Berlin-koppen min. Den er koselig den :) Den kjøpte jeg i Berlin i November, og den er hvit med store fargerike bokstaver hvor det står BERLIN. En koselig kopp er selvfølgelig ikke et must, men jeg liker teen min best da.. huff, det høres helt rart ut, men sånn er det :P



Som sagt sitter jeg og drikker te, og sammen med teen inntar jeg Haribo minipose med Gullbamser. Koselig tilbehør også gitt. Teen er sjekkisk og heter Green Tea with Opuncia.. hva nå det er?! Jeg tror det er et eller anna tropisk, for det lukter litt tropisk av teen :) Oppi teen er det melk og denne gangen honning. Tror det egentlig er litt sunnere enn sukker. Men samma om det er sunt eller ikke, for nå vil jeg egentlig bare at min såre hals ikke skal være sår lenger :)


Så da er te løsningen :D
En koselig kopp te!

Ingen kommentarer: