lørdag 29. mars 2008

Purple Haze all in my brain :)

ÅÅH! I går hadde jeg det bare helt utrolig artig! Jeg, Lise og Silje hadde et lite vorspiel hos meg før vi dro ut på byen, for å vise Lise litt av Hamar by.. hehe
Det viste seg å være ganske dødt egentlig, akkurat som en fyr også hadde fortalt oss, men det hindra jo ikke oss å gå ut fordet.. Vi var innom flere steder, og dro etterhvert til Hydranten hvor vår kjære venn Marielle jobber, og akkurat i går kveld jobba hu som bartender! Ganske så kult vil nå jeg si. Vi gikk da altså dit, etter å ha venta til et band hadde spilt ferdig, og det viste seg at Marielle hadde fått lov til å gi meg en gratis bursdagsdrink :D Så jeg valgte da Purple Haze (Som også er min yndligssang av Jimi Hendrix) og den var helt utrolig god :D også spurte jeg om de hadde noe musikk av Jimi Hendrix de kunne spille, og da spilte de Purple Haze, mens jeg satt og slurpa i meg Purple Haze.. Kult hæ? :P Jeg tror jeg nesten er litt forelska i Jimi Hendrix jeg :D Eller hvertfall musikken hans! Men han var jo et ganske så stort geni så hvordan kan man unngå å like riffa hans:P

Uansett, mye skjedde iløpet av kvelden og vi fikk også en drink på et anna sted, som var på en måte inkludert i inngangsbilletten :) og den drinken var også ganske så fræsh :)
Vi var hjemme sånn ca klokka 4 etter å ha gått hjem, så beina mine er fremdeles ganske såre :(

Men da stikker jeg!

Ingen kommentarer: