fredag 28. mars 2008

Min bursdagsDAG :)

Ja, da var 18 års dagen over, men jeg er fremdeles ikke ferdig med å feire xD

Til middag lagde foreldra mine fondue som er min yndligsrett of all time :D Det var godt det... sist jeg spiste det var 2 år siden eller noe, så det var ganske deilig å spise det igjen :D hehe

Broren min kom hjem fra Kina samme dagen, så etter god mat og greier ble det en liten pakkeutdelig til meg + at vi fikk se hva slags festlige saker han hadde fått tak i borti vesten :P
Jeg fikk faktisk et kinesisk moteblad av han, så det kan jo bli ehh... *kremt* veldig interessant å lese....

Klokka 9 kom Silje til meg for å ha vorspiel, så etter et ganske så skuffende sprett fra vår musserende vinflaske dansa vi alikevel rundt som noen merkelige skapninger :D ganske så festlig egentlig..
Da klokka nærma seg 12 fikk vi broren min til å kjøre oss (to ganske så brisne jenter) til byen, og det første vi møtte på da vi kom dit var en ganske så creepy 46 år gammel mann som begynte å synge for oss..

Vi tusla litt rundt først, og det viste seg å være ganske så dødt liv i byen denne torsdagen.. stusslige greier, men tydeligvis så slapper vel folk fremdeles av etter å ha feste i hele påsken. Uansett, vi gikk da til slutt inn på et koslig lite sted kalt "Innimellom" hvor jeg fikk gratis drink siden jeg hadde bursdag :D Den var skikkelig god skal jeg si deg, og het et eller anna med Banana crush eller noe :) Jeg liker banan jeg xD

Etter å ha prata med noen folk som etterhvert dukka opp, greide vi å bli kasta ut på grunn av en litt klønete grunn.. hehe.. Silje da :P så etterhvert endte vi opp andre steder, men kom til slutt inn igjen på "Innimellom"...

Men, the conclusion: Vi hadde det helt ekstremt gøy og møtte mange ganske så festlige folk! Vi kom hjem sånn ca klokka 4, og vi som skulle opp igjen til 10 for å gå på skola :D men det gikk bra, og jeg er fremdeles i ganske fin form... :)

Ingen kommentarer: