søndag 30. mars 2008

I natt mista vi en time, men Marit hadde det fremdeles helt utrolig gøy :D Marit vet ikke helt hvorfor hun skriver i 3. person.. kanskje hun bare hun har lyst på en liten forandring i hverdagen? Marit er rar. Men uansett. Igår feira Marit bursdag og det var festlig det! Alle unntatt en kom og det ble tilsammen 19 personer. Vi spiste masse mat, og det ble også mye drikking :) Vi var alle ganske lykkelige, og Marit fikk masse fine gaver :D Så Marit ble skikkelig fornøyd med alle gavene. For Marit liker gaver skjønner du.. :D

huff, nå føles det som om jeg skriver som jeg snakka i barnehagen eller noe :S

Okay, back to normal. Last night I celebrated my 18th birthday and it was alot of fun. I had DISCOPARTY. We were all together 19 people and it was just a blast. We ate, we drank, we danced, we went nuts :D What a great time we had. The last people went around 3 (or 4, as we lost an hour) and I got lots of nice presents :D I'll put some pictures up of what I got later.. Me and Lise had to get up today to clean the house, as it was quite messy. But it wasn't too bad though. TUSEN TAKK SIGRID FOR HJELPA IGÅR :D Jeg vet ikke åssen jeg kan få takket deg for det :D Du er en helt NYDELIG venn du! :D

Right now am I listening to my new Jimi Hendrix CD I got yesterday :D Tusen takk Sara, Pia, Åsne, Sigrid, Silje og Guro :) Jimi Hendrix er en knakande fyr!

1 kommentar:

Åsne sa...

åhhh jeg vil også på The Wombats konsert!!!!

fint at du var fornøyd med gavene da! :D