fredag 21. mars 2008

Gitaren min er ganske koselig :]

Baaah, jeg kjeder meg jeg.. noe sånn helt grusomt. eller egentlig ikke sånn helt ekstremt, men ganske mye kjedsomhet på gang her ja. Uansett... Jeg har akkurat tralla litt med gitaren min, noe som alltid er litt koslig, men som ikke alltid høres helt bra ut. Men jeg har da ihvertfall stemt den så det er mulig jeg bare er veldig tonedøv, som jeg forresten faktisk er. Men jeg liker gitaren min jeg, så da får den høres ut akkurat som den vil :D

Mamma ringte akkurat for å høre at alt var bra i heimen.. For hu har jo fått det for seg at jeg skulle be hele Hamar på fest.. :/ Men heldigvis for hu så har jeg jo ikke det, så da var det problemet ute av verden.

Ellers skjer det ganske lite her.

So I'll go back to my guitar xD

Ingen kommentarer: