torsdag 7. februar 2008

Fagorientering xD

Ja, nok en torsdag er overstått før vinterferien og jeg er HAPPY :D
Idag har det vært en ganske så fin dag egentlig, til tross for at det er torsdag.
Alle elevene i 1. og 2. klasse har gått rundt i forskjellige klasserom for å høre om hva slags fag man kan velge neste år.. og det var ganske så interessant :D For i år var det nemlig noen nye fag man kunne velge, blant annet russisk xD

Hadde tenkt til å velge det i fjor, men da ble det ikke satt opp :/ Men i år derimot, var det det :D
Da jeg hørte at det var et to timers fag, var jo det egentlig ganske så flotters, for jeg hadde allerede funnet et fag jeg ville bytte ut historie & filosofi med...

Men neida, timen etterpå da jeg hadde fransk (det er fransklærern som har russisk også tydeligvis), var det tydeligvis ikke et to timers fag alikevel :/ I'm bummed! :(

menmen... er jo ganske ladd for å ha det, så får se om jeg tar det frivillig eller ikke xD Jau, du leste riktig; frivillig :P

Men da tror jeg at jeg stikker.. skal nemlig møte silje på maxi :D

Ingen kommentarer: