søndag 3. februar 2008

Da var det søndag...

Da tenkte jeg at jeg skulle skrive et ordentlig blogginnlegg :)

Ja, idag er det da altså søndag; en dag jeg ikke er så veldig glad i.. er ikke helt sikker på hvorfor, men antageligvis siden det er dagen før mandag og at helga er over... eller enkelt og greit, "leksedagen" som jeg også kaller den :/ triste greier..

Uansett... denne søndagen her er egentlig ikke noe unntak når det gjelder lekser.. jeg er jo ganske så flink til å utsette ting, og har også gjort det denne gangen... med historie leksene... men nok om de..


Idag har jeg vært på ishockey kamp.. litt fræsht det, selvom det er ganske så kaldt i hallen..
Denne gangen dro jeg dit med min kjære pappa faktisk, for han hadde fått tak i noen VIP billetter fra jobben sin, og det inkluderte middag :] Så der satt vi og stappa i oss en slags risotto/kylling gryte sak før kampen begynte.. Det var faktisk overraskende godt xD hehe

Kampen var mellom Storhamar og Frisk-Asker og det var ganske så jevnt hele veien, helt til Frisk-Asker scorte sitt siste mål og vant 6-5.. Men helt ærlig så bryr jeg meg ikke så veldig.


Anyway... har egentlig ikke så veldig mye mer på hjertet nå... tviler på at noen egentlig kommer til å lese om min stusslige søndag.


æææsj, får komme tilbake og blogge litt senere jeg...


Så toodles ;)

Ingen kommentarer: