torsdag 1. oktober 2009

Det blir færre og færre folk på skolen

Da var det torsdag, og det har snart gått 6 uker siden jeg først kom hit, passe nervøs i buksebeina og på vei til å bli kjent med helt nye mennesker. Imorra drar jeg hjem for en uke, høstferie vettu, og det kommer til å bli rart, men samtidig godt :) Her lever man trossalt oppå alle sammen 24/7, men samtidig så blir man så nært knyttet til alle sammen også. Jeg har rett og slett hatt det helt fantastisk flotters mens jeg har vært her, og gleder meg allerede til etter høstferien. Men, jeg gleder meg selvfølgelig også til å dra hjem en tur og møte folk der.

Nå har jeg akkurat spist middag, og det er allerede en god del som har dratt. Imorra til morgensamlinga er det nok ikke så mange igjen. Snåle greier...

Men uansett, siden jeg skal dra imorra kan det være lurt å pakke litt. og er det en ting jeg er kjempeumotivert til å gjøre nå, så er det nemlig det: PAKKING. Jeg vet jeg må begrense meg på det området siden jeg allerede har en lang liste med ting jeg skal ha med meg tilbake igjen.

Igår var det teaterkafé her, og da var det jailbreak. Har jeg forresten nevnt at jeg er med i teaterkafé komitéen og er sekretøse? :p

Jailbreak er noe av det samme som boksen går, bare at man skrur av alle lysene på hele skolen (i dette tilfellet, i hele det ene hovedbygget), og at man kler seg i mørke klær. så skal noen gjemme seg og andre lete osv, og nå fant jeg plutselig ut at jeg ikke orker å gå i detaljer.. Men det var gøy, tiltross for at jeg fikk skikkelig vondt i ryggen etter å ha gjømt meg i en krok på et skummelt mørkt vaskerom :)

Ingen kommentarer: