søndag 27. september 2009

Utittelert

Nesten en uke har gått siden jeg sist blogga, rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid :) Her har det gått i bla. baking, sofaputekosing og maskelaging.


Da er det tid for en liten oppsummering av uka:
Tirsdag: Tur til lagunen. Der ble det strømpebuksehandling og polferd på polet.
Onsdag: eplekakebaking. Personlig liker jeg best eplekake uten epler, men det ble bra fordet.
Torsdag: Sirkeltrening og browniesbaking. Og den browniesen var nammenam og ganske ustekt egentlig.

Igår var jeg på maskeseminar. Det var festlig og jeg lagde Ace Frehley maske. Det var gipsmasker, så etter å hatt to lag med gips i trynet en stund så jeg sånn ut:
Maska mi ble til slutt seendes litt rar ut, men jeg har planer om å fikse øyebryn på den. Den ser nemlig litt forskræmt ut akkurat nå.
Igår ble det bytur, da jeg ble bedt på vors til ei venninne jeg aldri har møtt før. Har hatt ei mailvenninne i sånn ca 2-3 år fra Nederland som elsker alt som har med Norge å gjøre, og som helt tilfeldig begynte å studere i Bergen i år. Da måtte vi selvfølgelig møtes! Det var utrolig koselig :)

Her er forresten Oreokaka vi lagde for 2 uker siden:
Men nå føler jeg meg passe dau, så da tror jeg at jeg stikker tilbake til peisestua :)
og jooo, idag blir jeg forresten et halvt år. Dvs 19 og 1/2 år;) Jeg begynner å bli gammel =/

Ingen kommentarer: