torsdag 6. august 2009

It's like I told you I came from OUTER SPACE

Etter nok en gang 4 dager på rad hvor jeg har måttet stå opp klokka halv 6, er jeg virkelig glad det er over. Imorra kan jeg sove så lenge jeg vil, og jeg gleder meg skikkelig. Det virker så utrolig lenge siden sist, selvom det var på søndag.

Meeeen, gjett hva jeg endelig kom over her om dagen!?
Ace Frehley's første singel, som jeg forsåvidt har venta på siden han annonserte når albumet hans kommer!
Sangen heter "Outer Space" og litt av den er jo i den offisielle reklamen for albumet hans. Jeg rett og slett elsker refrenget, men jeg må si jeg forestilte meg den anerledes. Men etter å ha hørt på den x-antall ganger de siste dagene elsker jeg sangen! Så de neste 40 dagene, for om 40 dager kommer nemlig albumet hans ut, kommer Outer Space til å bli tralla på av meg :)

Ingen kommentarer: