tirsdag 28. juli 2009

I can resist everything except temptation

Idag da jeg vandra rundt på Cubus kom jeg over et skikkelig snasent skjerf på salg. og et til. og et til. og et til. Jeg endte opp med alle sammen i hver sin farge for de var rett og slett nydelige :) Jeg er helt håpløs på å motså fristelser rett og slett.
også prøvde jeg selvfølgelig også noen klær når jeg først var på maxi.. endte ikke opp med noen da, men mens jeg står i det ene prøverommet kommer det en frekk mann forbi, og tror du ikke han skal sjekke om det er et prøverom som er foran han du eller? åjoda, og det er nemlig bak det forhenget jeg står bak, typisk nok i bare BHen, da han bestemmer seg for å dra for forhenget for å sjekke.. Frekke folk altså.. jeg blir jo passe overraska, og får heldigvis grabba det første jeg finner sånn at jeg ihvertfall får skjult meg litt.. man sjekker gjerne om det er ben i "rommet" for å sjekke om det er et prøverom eller ikke altså. Makan!


I natt sov jeg i hele 11 timer og det har jeg ikke gjort på, ehhh, så lenge jeg kan huske. Men jobbing i flere dager på rad tærer ihvertfall på kroppen min.


veeel, over til noe helt annet. Sånn for ca en uke siden var det visst sånn at det var ingen i Hedmark som var blitt smittet av svineinfluensa, men nå er den saken annerledes. Jeg personlig synes svineinfluensa hysteriet er litt i overkant og oppskrytt, selvom jeg egentlig ikke kan si så mye da jeg ikke har blitt smittet selv. Men som media skal ha det til tar det kanskje bare uker, dager om ikke timer før hele landet er rammet. vel, vi får se hvordan det går...



Nå sitter jeg og propper i meg Ritzkjeks med brie, cottage cheese og en annen deilig ost. Det er rett og slett farlig godt :)

Ingen kommentarer: