torsdag 2. juli 2009

en støvdott her og en støvdott der

Hva skjer med at sola skal forsvinne bak en diger sky når jeg drar fra jobben? :( Nå var nemlig planen min å sole meg og, nok en gang, ihvertfall prøve å få litt farge. Vet ikke helt om det blir noe av nå, for blir altfor rastløs hvis sola skal titte fram hvert 5. minutt for så å stikke av igjen.


Dagen på jobben idag hadde jeg faktisk gruet meg litt til. Grunnen til det var at jeg skulle vaske.. BARE vaske... i 7,5 time. Dét er lenge det.

Jeg begynte da i bilhallen, hvor det sikkert sto hundre biler, og jeg skulle da vaske mellom alle disse bilene. lucky me. Det var utrolig ukoselig og kjedelig, også er det glassvegger på hele bygningen, så det gjorde det ikke bedre å stå på feil side av vinduet og bli stekt innendørs. En liten opptur da, var at det plutselig kom en brite (jeg tror det var det, mulig det var en ire, og de er ganske kule de også) som skulle titte på bil. Han snakka samtidig i telefonen, på snasen dialekt selvfølgelig, så da var det jo litt underholdende for meg å vaske ved siden av bilen han titta på.. haha

Da jeg etter en del timer endelig var ferdig med vaskinga mellom bilene var det tid for å vaske de såkalte dellagrene, hvor alle bildeler oppholder seg. Greit at det var noen snasne dudsemenn der, men tro meg, det var støvete der også! Det hadde visst ikke blitt vaska der på 2 år tror jeg, og støvdottene var på størrelse med tennisballer! og det var MANGE av dem.

Hvis du har lest så langt i innlegget må jeg forresten nesten gratulere deg, for det innlegget her har nok nådd nye høyder når det kommer til hvor lite interessante innlegg jeg skriver..

uansett...

Mens jeg gikk rundt der og moppa da ihvertfall, kom plutselig sjefen med to dudemenn på slep. De var fra LO's sommerpatrulje og ville gjerne ha en prat med meg. Jeg sa ikke akkurat nei takk til det.. Det betydde nemlig at jeg fikk meg en liten pause, noe jeg absolutt hadde lyst på :D

De spurte om både det ene og det andre, i og med at det var sommerjobben min, og det endte med at jeg var så heldig å få et blad og en LO rubikskube. hurra! :p
oooog, vet du hva jeg fikk i posten idag? :D

ACE FREHLEY's CD, FREHLEY's COMET! Jeg var på evig jakt etter den da jeg var i London, men når jeg ikke kunne finne den i London i gang skulle man tro alt håp er ute. Mulig den fins i Norge ett eller annet sted, men da er den isåfall dyr. Det er da man tyr til ingen andre steder enn: EBAY! :D Kom plutselig over den der her om dagen skjønner du, og jeg la selvfølgelig inn bud. Og overraskende nok vant jeg budet, og beløpet ble på rundt 60 norske kroner! :O Da blir man lykkelig da :)
Her kan du da altså se meg og min nydelige CD darling :) Bildet er tatt med mitt nye webkamera som landa i postkassa i går, og jammen meg fant jeg ikke det på EBAY også. Me like ebay :)

Ingen kommentarer: