mandag 15. juni 2009

Mojo

Idag var jeg på skolen i knapt en halvtime, før en liten gjeng forsvant ned til byen og lekeapparetene i parken. Haha, festlig med sånne snurresaker altså :) Uansett, derfra gikk vi videre til kafé hvor de fleste slurpa i seg kaffe. Tilslutt var det bare meg, Anna og Sigrid igjen, og vi var innom butikker både her og der, og plutselig havna vi på Narvesen hvor jeg ble forelsket i et blad. Har sikkert nevnt det før, men jeg rett og slett elsker engelske musikkblader.


Denne gangen endte jeg opp med bladet Mojo, som er et ganske så festlig blad.

På forsida var nemlig Kings of Leon og da kunne jeg rett og slett ikke motstå å kjøpe det :D Digert intervju inni (som jeg allerede har lest selvfølgelig), også var det med en CD - Kings of Leon - Roots, Friends and Influences. Det liker jeg altså :)

Ingen kommentarer: