onsdag 17. juni 2009

Idag startet dagen med 3 kvarter på skolen, hvor det ble tatt bilde til avisa, og jeg fikk også utdelt litt nydelig cash fra da jeg jobba dugnad for Rally Norway :] Med andre ord kom jeg hjem igjen like trøtt som jeg var da jeg dro, men det er da noen ganger godt å starte dagen litt tidlig. Jeg satte meg da i sola en god stund, og fregnene poppa fram. Jeg satt der en såpass lang stund til å kunne bli stekt, så nå har jeg fått skille. Et ganske rødt skille, men alikevel; et skille er et skille, og jeg skal pleie det godt med aloe vera, så kanskje det faktisk blir litt farge til slutt :D

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en kjøretur sammen med pappa langt ute i Stangeland. Det gikk forsåvidt fint det altså, bortsett fra en nestenkollisjon med en høne som var ute på vandretur foran bilen, akkurat når jeg kommer kjørende. Men, det gikk bra, og høna lever fremdeles i beste velgående etter at jeg kjørte forbi ;) Underveis ble det også tralling til Kings of Leon... Jeg bare elsker de dudsene altså!

Ingen kommentarer: