søndag 7. juni 2009

The Gravedancers

Tiltross for at jeg er hjemme alene endte jeg opp med å se en skrekkfilm. Selvom om jeg til tider får helt noja av skrekkfilmer, så viste det seg at denne gangen hadde jeg ikke så mye å frykte.

Filmen jeg så heter The Gravedancers, og den var rett og slett latterlig dårlig. Selvfølgelig hadde den et par skvettescener (og det er som regel dét jeg synes er verst med skrekkfilmer), men ellers hadde ikke filmen noen mening.

Filmen handler om tre venner som drar på kirkegården midt på natta for å ta farvel med en nylig avdødd venn. Der drikker de seg dritings, og finner et brev ved gravsteinen. Der står det en slags tilkalling på de døde, og ved de tre gravene de danser ved, kommer altså spøkelsene dems tilbake til den levende siden, med hensikt av å drepe hver sin "gravedancer".. Bare synd de befinner seg i den delen av kirkegården hvor mordere, voldtektmenn, pyromaner og andre psyko folk er gravlagt....

og det som er litt snodig, er at på coveret av filmen stod det: "En av de bästa skräckfilmerna, lätt!" yeah right..

Ingen kommentarer: