torsdag 7. mai 2009

RUSSENS DAG :)

Igår hadde jeg fri fra skolen, og godt var det. Jeg hadde store planer nok en gang, (og jeg føler jeg begynner og gjenta meg veldig med akkurat den setningen) om å gjøre skolearbeid, men tiden fløy, og plutselig satt jeg på toget på vei inn til Oslo. Der skulle jeg nemlig joine Lise og noen venner av hu, for å dra på Tusenfryd, på Russens dag :) På veien dit satt jeg på med i russevanen dems Viva La Van, og den var jammen meg snasen! :) Så da ble det rulletur til Tusenfryd med andre ord.

Utafor parken var det mange småunger som samlet russekort, og det var sikkert som å være i himmelen for noen av dem, da de drassa rundt på store poser fulle av russekort. Og ja, jeg mener sånne poser fra Kiwi og Rema 1000 og sånn ;)

På Tusenfryd var det naturlig nok sinnsykt mange russ, og jeg fikk bare tatt 4 karauseller siden det var så utrolig lang kø overalt. Men koselig var det alikevel :) To busser hadde også fått mosa seg inn i parken på mystisk vis, og da ble det jo også litt partystemning! :)

Idag ble jeg derimot ikke så fascinert, siden jeg måtte stå opp klokka seks =/ Følte meg passe dau da jeg våkna til regnvær etter å ha sovet 4-5 timer, og fikk tussla meg bort til bussholdeplassen for å ta buss inn til oslo med en gjeng businessmenn. Trivlig ;)

Da jeg endelig endte opp på toget hjem til Hamar, kom det en full raring og satte seg ved siden av meg. Jeg stappa mine kjære ørepropper inn i øra for musikk, men den fyren skulle visst absolutt prate med meg, samtidig som det oste alkohol av han. Jeg hadde mest lyst til å flytte meg, men tilslutt sovna fyren så da satt jeg ihvertfall i fred littegranne. Men han fortsatte og sove og, så da vi kom dit han skulle (han fortalte meg nemlig hele historien sin), var jeg snill nok og dulta borti han, sånn at han ikke kjørte for langt.. hehe

Uansett, sjekk ut denna:

We Were Promised Jetpacks - Quite Little Voices

1 kommentar:

Lise sa...

Wow, nå står jeg i sånn blå, understreket skrift. Stolt er jeg! Det var kjempekoselig med deg på Tusenfryd!