mandag 1. juni 2009

Det føles som om det er søndag, men det er visst mandag. og det liker jeg :)

Nå er jeg hjemme igjen fra Lise, og jeg kan ikke si jeg liker det. Idag har jeg og Lise solt oss, helt til mamma ringte og begynte å stresse med at jeg måtte være klar om en time, da de var på vei hjem fra hytta til Lise. Altså der de hadde vært sammen med foreldra til Lise i helga.. Det likte ikke jeg noe særlig, for selvom det var utrolig varmt i sola, var jeg ganske lysten på å få ihvertfall litt skille, før jeg måtte hjem. men sånn ble det altså ikke.

Igår kveld lagde jeg og Lise oss lasagne, med MASSE ost, og vi endte også opp med å se på filmen Bride Wars. Simpel underholdning, så egentlig ikke så mye å skrive om den.

Skikkelig nammenam
Etter at lasagnen var vel fordøyd, begynte vi med å se på filmen The Duchess, men etter ca en halvtime greide ikke jeg mer.. Jeg var rett og slett for trøtt, og duppa av hele tida, så da fant vi ut at det ikke var noe vits.. Da ble det heller litt skravlings, som imotsetning til å se en film i mørket, faktisk holder meg våken :) haha

Nå skal jeg ut og spise pizza med mine kjære foreldre, før det blir kaffe med venner :)

Cheerio!

2 kommentarer:

Lise sa...

Morsomt var det i helgen!
Nevnte navnet mitt hele 5 ganger, hehe

Lise sa...

nevningen av navnet mitt, hehe