mandag 25. mai 2009

2 done, 2 more to go! :D

Jeg er nå halvveis i eksamene mine, og idag er den andre unnagjort; nemlig norsk. Det føles supert!

Jeg kan ikke si jeg grudde meg til i dag, mer det å grue seg til å kjede seg i 5 timer. I dag spesielt, ble jeg utrolig rastløs og bare satt og glodde rundt meg mang en gang, fordi jeg følte jeg fikk gjort mye av eksamen iløpet av kort tid. Har ingen følelse om hvordan det gikk da men...

Nå har jeg igjen en skoledag (som jeg nesten vil regne som en fridag, eller ihvertfall bedre enn eksamen, da man faktisk kan snakke med folk iløpet av dagen), før det er nok en eksamen på onsdag.... nynorsk :( #"¤#%#"#¤#

Nå har jeg akkurat sittet ute på terrassen en god stund og solt meg, og fregnene mine har allerede begynt å poppe fram =/ Men, jeg har fått et lite skille da.. dvs solbrentskille.... :p

Senere idag skal jeg trene, og vet du hva? jeg gleder meg faktisk litt! x)

Ingen kommentarer: