søndag 17. mai 2009

17. mai :D

Igår var en utrolig bra kveld/natt! Imotsetning til alle de andre festlighetene vi har hatt ved Vikingskipet, ble igår ekstra bra siden de hadde leid inn scene med DJ og greier. ÆÆÆH, og jammen meg vant vi ikke Melodi Grand Prix også.. Jeg kan ikke akkurat kalle meg den største fanen av akkurat det programmet, men at Norge vant var jo ganske så morsomt! Så gratulerer til Alexander Rybak for den! :)


Dette førte jo forsåvidt også til litt ekstra liv på slutten av russetida, da alle vræla med til Fairytale og andre patriotiske Norge-sanger. gøy! :)

Idag har det jo også vært liv. Nydelig vær og masse folk i byen, og jeg har stappa i meg masse god mat! Jeg løp rundt forbi barnetoget, stoppa nesten en del av barnetoget, da alle plutselig skulle ha russekort, og klokka 5 var det russetog! :)

Temaet til meg og mine kjære venner var Ungkaren 14 vs 84, og jeg var så heldig å få bære en tung plakatsak, som gjorde at jeg fikk krampe i hånda.. Men gøy var det, bortsett fra da små drittunger begynte å sprute sånn sprutegreier på oss... Hva skjer egentlig med det at vi ikke får lov til å sprute på småunger fra toget, mens de kan sprute på oss? æsj, akkurat det der irriterer meg altså! :

Det ble også litt tid til "en hel-Hubba-Bubba-pakke-boble":

Men, nå må jeg snart ta av meg russebuksa, og imorra skal jeg ikke ha den på meg på skolen. Det blir uvant, og selvom det burde være enkelt å vite hva jeg skal ha på meg imorra, tror jeg at jeg kommer til å slite med akkurat det. Og det som verre er, er at jeg har religionsprøve imorra. Det burde ikke være lov til å ha noen som helst slags prøve den 18. mai! :(

Denne buksa kommer jeg til å savne! :(

men håper alle har hatt en knakende 17. mai! :) Det har ihvertfall jeg.

Ingen kommentarer: