tirsdag 21. april 2009

Snasne greier i postkassa

Idag var det kulturdag på skolen. Dvs at siste time ble brukt til å se på konsert med Bare Egil Band i gymsalen, så egentlig var det bare en kulturtime. Vel, altså for 3. klassingene ihvertfall, da 1. og 2. også fikk se andre "kulturelle innslag" i de andre timene. Men det gikk forsåvidt greit siden tirsdag ikke er den verste dagen.

Nå har jeg akkurat hatt min første kjøretime. Har vært ganske treig når det kommer til bilkjøring, men nå er målet å få lappen før jeg flytter til neste år :D Var litt smånervøs før jeg satte meg inn i bilen, men kjørelærern var en snodig skrue så det gikk jo forsåvidt overraskende bra til å være første time :)



Idag da jeg kom hjem fra skolen hadde jeg fått 3 av de 5 cdene jeg har bestilt meg :D
















Da kan du tro jeg ble glad! :)
Det er:
Amy Winehouse - Back to Black
Sex Pistols - Never Mind The Bollocks
Kiss - Destroyer

Så akkurat nå er det Kiss på full guffe her! :D

Ingen kommentarer: