tirsdag 14. april 2009

huff er det mulig!?
Idag er jo da første skoledag etter ferien og jeg begynte klokka 10. vel, jeg skulle ihvertfall begynt klokka 10 om det ikke hadde vært for min til tider tilbakedsstående mobil som av en eller annen grunn liker å skru seg av om natta. Det har skjedd før og det, men alikevel våkner den opp igjen for å vekke meg. Det skulle altså ikke skje idag, så idag da jeg våkna, for sånn ca en time siden, fikk jeg litt sjokk og håpet at det av en eller annen grunn skulle være natta, selvom det var lyst ute og tiltross for at jeg faktisk hadde lagt meg senere enn halv 12 i går. Jeg fikk noja, og ble irritert på meg selv, og lurte på hvorfor i HELV*TE jeg alltid forsover meg de dagene jeg begynner klokka 10. (det har bare skjedd en gang før, bare for å gjøre det klart :p).

(etter skolen)
Neste time da begynte ikke før kvart på ett, så jeg gikk jo bare glipp av en time (+ russemøte), men jeg blir rett og slett irritert på meg selv. Men, kanskje det bare var en måte å fortelle meg at det egentlig var ment at jeg skulle hatt ferie idag også?

Forsove seg første skoledag etter påsken? Virkelig et tegn på latskap =/

Ingen kommentarer: