søndag 12. april 2009

"Carry on up the morning" ♫



Æsj, nå er hele familien hjemme igjen fra påsketur, noe som betyr at jeg ikke har huset for meg selv lenger. Utrolig ufascinerende og jeg blir bare så stressa av det..

Jeg endte opp med å se på The Passion of the Christ istad da. Det endte med at jeg måtte ta en blund midt i filmen fordi jeg kan ikke akkurat kalle filmen sånn kjempespennende.



Nå venter jeg egentlig bare på at foreldra mine skal spørre hva jeg har kjøpt, og jeg må innrømme at jeg gruer meg litt til akkurat det.. 11 vesker får garantert mamma til å klikke mentalt :p har allerede vist pappaen min fire av de, og han syns det var mye :S

Fant ut for ikke så altfor lenge siden at det har kommet ut en sesong 3 av The IT crowd. Da ble jeg ganske happy, men bare synd det bare ligger korte klipp på youtube :/ også snart kommer det sesong 4 også :D

Ingen kommentarer: