mandag 2. mars 2009

Pappaen min er litt rar til tider. Han er gal etter bøker... ihvertfall kan det virke sånn noen ganger. Idag begynte Mammut salget, og dit skulle jo selvfølgelig han. Ikke bare skulle han dit, men han skulle dit første dagen, gjerne nesten før bokhandelen åpnet. og jammen meg var han ikke der aller først og klikka antageligvis rundt i butikken. Hele 3 poser med 19 bøker fikk han dratt med seg hjem, så nå begynner vi for alvor å få dårlig plass rundt omkring i alle bokhyllene vi har i huset.

3 av disse bøkene var til meg og jeg synes forsåvidt de var litt festlige:
I Budapest fant jeg en utrolig festlig flaske. Samme hva som var oppi den måtte jeg kjøpe den, og det som da var oppi var ikke så ille som det kanskje høres ut som. Det var nemlig noe slags ananasvann med aloevera biter... snodige greier rett og slett, men nå var det jo sånn at det var flaska jeg likte best :)

Ingen kommentarer: