tirsdag 31. mars 2009

Nå sitter jeg oppe på stua i sofaen for en gangs skyld. Mamma og pappa er borte, og siden de ikke meldte fra om det til meg, har jeg ikke peiling på hva jeg skal spise til middag. Da er det vel egentlig bare å angripe det som måtte befinne seg i huset, og heldig for meg og min store appetitt lagde pappa hjemmelagde brød igår :)

Jeg sitter med laptopen på fanget, med historieboka delvis skjult bak og under teppet jeg har og prøver å tenke på alt annet enn at jeg må pugge historie. På torsdag skal jeg nemlig ha historieprøve om den kalde krigen :/ ikke er det enkelt å lære seg, og det er heller ikke så altfor interessant. Nå gleder meg egentlig bare til påskeferien og vil at alt som er skolerelatert kan bli gjort av seg selv, eller av en av mine gode hjelpere som jeg ikke har møtt enda :D

også slenger jeg med en sang på slutten her:

Ingen kommentarer: