mandag 23. mars 2009

Nå sitter jeg i mørket med dataen på fanget, og vet at jeg egentlig burde ligge under dyna og sove søtt. Men neida, isteden irriterer jeg meg over en svermer som flyer over skjermen mens jeg traller til musikk, og det er noe jeg virkelig ikke burde gjøre klokka halv 1 natt til en mandag. Men det er jo altså det jeg gjør, og når jeg først er igang har jeg lite lyst til å slutte. Jeg trives nemlig utrolig godt her jeg sitter i den grønnblomstrete sofaen min, med mitt brune teppe, gule pysjbukse med flodhester på og hvite tøffelsokkersaker på tottelottene mens jeg har fått det for meg at det ikke er skole imorra, så derfor trenger jo ikke jeg legge meg... enda :) Bare synd det er langt unna virkelighetens fakta, og at om sånn ca sju og en halv time kommer jeg til å sykle i full fart til skolen fordi jeg nok en gang har dårlig tid.

Nei, jeg får vel vurdere å gå å legge meg snart...

Bon noir!

Ingen kommentarer: